Ce spun fermierii: Vlad Gheorghe
05.05.2020
Încă din anul 2000, legumicultorul Vlad Gheorghe din jud. Giurgiu, deținător a 3.600 de metri pătrați de solarii, a testat comercializarea online a produselor sale agroalimentare. A început cu inițiativa Coșul săptămânal, prin care le livra alimente câtorva clienți în baza unui fel de abonament, fără intermediari.
În această perioadă, în care piețele nu sunt accesibile din cauza restricțiilor de deplasare și cererea supermarketurilor e în scădere, aceasta continuă să își dezvolte prezența online și astăzi apelează la el clienți din București, Pitești și Ploiești. Fie direct prin comenzi la adresa sa vlad_vidra@yahoo.com sau prin pagina sa de Facebook, ori de pe platforma targulonline.ro
Pentru că exemplul său îi poate inspira și pe alți fermieri mici care caută soluții noi de a-și comercializa produsele, i-am pus câteva întrebări în cadrul acestui interviu.
Materialul face parte din inițiativa “ Mulțumim fermierilor” , prin care BASF susține micii fermieri care traversează această perioadă dificilă. Invităm fermierii să intre pe site în secțiunea dedicată , unde vor găsi interviuri cu fermierii care au reușit să-și stabilizeze fluxurile de vânzare în această perioadă, sfaturi pentru micii producători, informații despre cum se pot vinde sau promova produsele online și până la articole de specialitate pentru protecția culturilor.